Jetty

Key Account Manager

Jetty är det ledande affärssystemet för evenemangsbranschen. Företaget grundades 2011, och har sedan dess hjälpt arrangörer av festivaler, konserter, idrottsmästerskap och företagsevent att leverera fantastiska upplevelser till sina besökare. Bolaget är privatägt, och har kontor i Stockholm och Malmö.

Jetty är på väg in i en fas av stark tillväxt. De skapar nya affärsområden, expanderar internationellt och breddar erbjudandet. Det finns många potentiella och intresserade kunder som de idag inte har kapacitet att möta. Därför är det dags för dem att bygga upp en stark och skalbar säljorganisation, varför de nu söker dig som kan vara med och ta Jetty in i framtiden. 

Mission
Jetty ska låta arrangörer leverera fantastiska upplevelser till publik och deltagare genom att förse dem med verktyg och strukturer som gör det möjligt för dem att utnyttja sin organisations potential.

Vision
Jetty skall vara det mest framstående verktyget för att styra, planera, kommunicera och genomföra komplexa evenemang, inom sport, musik, kultur, corporate events, mässor, kongresser, och överallt annars där komplex och tidskritisk verksamhet sker i realtid.

Arbetsuppgifter
Första uppgiften som Key Account Manager är att tillsammans med ledningen ta fram en ny säljprocess. Driva upp leads till lika nöjda och trogna kunder som de som varit med oss från början. 

Arbetsuppgifterna inkluderar:

  • Utarbeta företagets säljprocesser
  • Definiera behov av säljstöd
  • Material
  • System
  • Kopplingar mot övriga organisationen
  • Samla & bearbeta befintliga leads
  • Skaffa nya leads och bearbeta dessa
  • Driva upp leads till färdig affär
  • Vara dina kunders talesperson mot resten av företaget
  • Försäkra att dina kunder är mycket nöjda
  • Rapporterar direkt till VD

En Key Account Manager hos Jetty kommer att arbeta självständigt, målstyrt, och ha stor frihet i hur arbetet sköts. Du vet bättre än vi hur du ska organisera din dag för att prestera bäst. Du kommer att ha stora möjligheter att utforma din roll i detalj, och att påverka organisationen. Du kommer inledningsvis arbeta i ett team om fyra personer som sköter befintliga kunder, skaffar nya, och utvecklar nya affärsområden.

Erfarenhet

  • Försäljning av komplexa och affärskritiska systemlösningar.
  • Byggt upp en säljorganisation och strukturerat säljprocesser.
  • Vana av och talang för att arbeta mot entreprenörer, mot storföretag och mot offentlig sektor.
  • Integritet och blir en värderad rådgivare till dina kunder.
  • Erfarenhet från evenemang, må det vara filminspelningar, konserter, idrottstävlingar eller teater.
  • Erfarenhet eller önskan att komma till ett start-up

För mer information, vänligen kontakta Malin Dentler eller Leo Sjökvist