Vill du vara en del av ett innovativt start-up bolag som installerar solceller för både privata hem och företag? Här kommer du få vara en del av att bygga Otovos plattform i Sverige i en expansiv fas med fokus på nya affärsinitiativ. Placering är i Stockholm och rapportering sker till General Manager Sweden.
· Du ansvarar för att optimera och säkerställa att logisikten fungerar i hela flödet mellan kund och installatör.
· Arbeta med partners och sälja in fördelarna med att arbeta genom Otovos plattform, samt hjälpa dem i on-boarding- fasen.
· Arbeta nära kunder med olika leverantörsfrågor med en hög kundservice för att skapa en win-win situation.
· Utveckla befintlig affär med leverantörer genom att hjälpa dom att växa.
· Personalansvar över två personer och leda dem i det dagliga arbetet.
· 3-5 års erfarenhet av arbete inom inköp/logistik.
· Troligtvis erfarenhet från energibranschen eller liknande.
· Van att arbeta i operationella roller med hantering av stora beställningsvolymer.
· Meriterande med erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare.
· Akademisk utbildning, troligtvis civilingenjör eller liknande teknisk utbildning.
· Du är självgående och van att hantera många olika uppgifter.
· Prestigelös och van att arbeta agilt.
· Du är innovativ och driven.
· Du är analytisk och ser affärsmöjligheter utifrån det.