Vi skall leverera Sveriges bästa kundmöte och har en unik position med fysisk försäljning. En förutsättning för att den konkurrensfördelen ska behålla sitt värde är att vi kan erbjuda en spelplats utöver det vanliga.
Det här är en unik chans att få vara med och driva den fysiska spelkanalen in i nästa generation genom att leverera morgondagens kundmöte i butik och det är här Du kommer in i bilden!
Förutom utveckling av våra befintliga butikslösningar, behövs din talang när vi söker nya enkla innovativa lösningar för att lyfta den totala kund-/partnerupplevelsen till ännu högre höjder. Att förstå kunder/partners behov likaväl som att prata med IT om bästa lösningen kommer vara en stor del av din vardag. Vår resa på den nya spelmarknaden innebär ett stort mått av digitalisering och vi ser att du kommer vara starkt bidragande inom det området.
Hos oss får du möjligheten att energirikt driva flera parallella initiativ i mål. På Svenska Spel tror vi på lagarbetet och ditt dagliga arbete sker oftast i tvärfunktionella team. Om du drivs av att omvandla verksamhetens behov till lösningsförslag, IT aktiviteter, ny teknik samt ständig utveckling så är det här rätt plats för dig
Att jobba på Svenska Spel rymmer många upplevelser. Vi är svenska folkets spelbolag som förebygger spelproblem, som sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Hos oss kan du känna pulsen, våga drömma stort och stolt erbjuda spel som är till glädje för alla. Vi är omtänksamma kollegor som tar fram det bästa hos varandra, vi har ledare som utmanar och stöttar, vi investerar i dig, din hälsa och kompetens. Du kommer spela en viktig roll när vi skriver nästa kapitel i Svenska Spels historia. Nu satsar vi framåt för en ännu större upplevelse – för våra kunder, för samhället, för dig.
Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten är på heltid och är placerad på deras kontor i Arenastaden, Solna. Är du redo för en större upplevelse?