Vi på svenska flygbolaget BRA brinner för att knyta samman hela Sverige via Bromma flygplats i Stockholm. Vi har en hög hållbarhetsambition med målet att göra inrikesflyget fossilfritt 2030. Kvalitet, smidighet och hög personlig service är nyckelord som gör att vi har haft Sveriges nöjdaste kunder flera år i rad.
Efter ett tufft år i flygbranschen då vi haft alla våra flygplan parkerade på marken blickar vi nu mot ljusare tider och ser fram emot att återlansera ett av de allra finaste varumärkena på svenska marknaden igen.
Vi kommer börja i liten skala för att växa i takt med att efterfrågan ökar igen. Det innebär att vårt kommersiella team agerar i sann start-up anda. Vi plockar russinen ur allt som var bra före pandemin och tänker nytt kring det som kunde utvecklas. En av de stora skillnaderna mot en start-up är att vi har en stor lojal kundbas där ute att återvända till.
Har du erfarenhet från många olika arbetsuppgifter i mindre marknadsteam där det digitala står i centrum? Är du dessutom oftast ett strålande humör och är självgående, kreativ, resultatdriven, orädd och flexibel hoppas vi att du vill skicka in en intresseanmälan.
Som Marketing Manager ansvarar du för att planera, leda, delvis producera och följa upp marknadsarbetet i bolaget i syfte att uppnå BRAs affärsmål såsom varumärkesmål, försäljning och kundnöjdhet.
Du verkar i nära samarbete med övriga kommersiella teamet bestående av Sales, Products, Revenue management, Customer support and excellence.
Du kommer att vara en nyckelspelare i alla delar av vår väg till att nå framgång för vårt uppdrag och ha stor möjlighet att påverka och utveckla resan framåt.
Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Tillträde enligt överenskommelse.
Vid ytterligare frågor, kontakta oss: