Centuri söker nu en Support Agent inom 2nd Line B2B Support som vill vara med och ge våra kunder förstklassig service och stöd i användningen av vår produkt. I denna roll ansvarar du för att hantera inkommande supportärenden, genomföra teknisk felsökning samt lösa och dokumentera ärenden. Du kommer även att bidra till utvecklingen av vårt stödmaterial och våra FAQ:s, för att hjälpa kunderna att hitta svar på egen hand och minska behovet av support.
Rollen erbjuder stor variation och möjlighet att påverka både din egen utveckling och Centuris framtid. Du kommer att arbeta proaktivt och bidra till förbättringar i våra processer. Första tiden fokuserar vi på introduktion, där du får lära dig vår produkt, våra processer och hur vi bäst hjälper våra kunder.
Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och en lagspelare. Du har en stark kommunikativ förmåga och ett intresse för att hjälpa andra. Du är pedagogisk delar gärna med dig av din kunskap till både kollegor och kunder. Vi ser också att du är driven, självgående och nyfiken på att lära dig nya saker. Du arbetar strukturerat och har god analytisk förmåga.
Vid ytterligare frågor, kontakta oss: