Casino Cosmopol AB

Marknadskoordinator

Casino Cosmopol är Sveriges enda riktiga casino och ett dotterbolag till Svenska Spel. Vi ska, med fokus på ansvar, skapa upplevelser i världsklass med gästen i centrum. För att överträffa gästernas förväntningar har alla medarbetare casinots servicekoncept, Creating Memories, till sin hjälp och ledstjärna. Om du vill träffa människor från hela världen och vara en del av en stark gemenskap, kan Casino Cosmopol erbjuda en unik kombination av spänning på jobbet och trygghet i anställningen.

 

Är du skicklig på att skapa korta, tydliga och säljande texter? Är du van att jobba med system såsom Adobe Creative Cloud, och har du tidigare erfarenhet av arbete med CMS system, och webbinnehåll… Är du duktig på sociala medier? Läs då vidare

Vi är Sveriges enda riktiga casino. Till dig som gillar att träffa människor från hela världen och som uppskattar att vara en del av en stark gemenskap, kan vi erbjuda en unik kombination av spänning på jobbet och trygghet i anställningen. Hos oss får du ett roligt arbete där fokus ligger på gästen. Här vill vi att alla besökare ska få njuta av magin i ögonblicket. Välkommen till oss på Casino Cosmopol! 

Om rollen.

Som Marknadskoordinator hos oss kommer du att ansvara för koordinering och administrering av marknadsfrågorna för Casino Cosmopol i Stockholm.

Du planerar och producerar lokalt marknadsförings- och säljmaterial och säkerställer att fastställd grafisk profil och riktlinjer efterlevs. I arbetet ingår även att koordinera marknadsföringen av våra aktiviteter och event. Du ansvarar också för innehållet på de lokala webbsidorna på casinocosmopol.se samt för kommunikationen till våra viktiga medlemmar i Club Cosmopol.

Du kommer att ha ett nära samarbete med övriga medarbetare i vår marknadsorganisation och även med marknadsavdelningen på vårt huvudkontor som också är placerad på Casino Cosmopol i Stockholm.

Har du vad som krävs för att visa våra gäster vägen till en upplevelse utöver det vanliga? Då kan du vänta dig ett händelserikt arbete hos en trygg arbetsgivare som erbjuder goda förmåner och goda möjligheter till utveckling.

Bakgrund och erfarenhet.

  •      Relevant högskoleutbildning inom marknadsföring eller motsvarande.
  •      +2 års erfarenhet av koordinering och administrering av marknadsfrågor.
  •      Du är van att jobba med Adobe Creative Cloud.
  •      Erfarenhet av CMS-verktyg och webbinnehåll
  •      Goda kunskaper i Sociala medier är meriterande
  •      Goda kunskaper i svenska och engelska ett krav.

Personliga egenskaper

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och om du är en strukturerad, noggrann och kreativ person som tar stort ansvar, kan du mycket väl vara den vi söker. Du har en välutvecklad förmåga att kommunicera, både muntligen och skriftligt. Arbetet innebär mycket kontakt med både interna och externa intressenter vilket ställer krav på mycket god samarbetsförmåga och servicekänsla. Du har en positiv inställning och har förmågan att ta egna initiativ och ser vad som behövs göras för att bidra till en trevlig arbetsplats!

För mer information kring rollen vänligen kontakta Lovisa Larsson lovisa.larsson@headagent.se eller Josefin Johansson josefin.johansson@headagent.se