Länsförsäkringar Stockholm behöver förstärka sitt marknadsteam med en kundorienterad, driven och proaktiv CRM Specialist som tar stafettpinnen för det nya CRM-arbetet i företaget. Vi söker dig som är en tekniskt kunnig specialist med stor affärsförståelse och erfarenhet av att bygga kundorienterade kampanjer för automatiserade flöden. I rollen som CRM Specialist kommer du att ha det operativa ansvaret för att leda Länsförsäkringar Stockholms automatiserade kundkommunikation genom e-dr, dr och sms. Du kommer att ansvara för implementeringen av nya kampanjhanteringssystemet Adobe Campaign vilket kommer vara en viktig del i Länsförsäkringar Stockholms one-to-one kommunikation med sina kunder. Du kommer att ingå i ett nytt marknadsteam och rapportera till Chef Marknad & Kund. Placering är Länsförsäkringar Stockholms kontor i Solna/Frösunda.
För att lyckas i rollen krävs en analytisk förmåga för att kunna ta in och sortera stor mängd information. Du har ett strukturerat arbetssätt för optimering och uppföljning av kampanjer samt ett intresse för att utveckla nya flöden och lära sig ny teknik. Vidare är du proaktiv, prestigelös och en teamplayer som förstår vikten av sitt bidrag i arbetet. Du är van vid ett agilt arbetssätt, sätta processer och att självgående driva ditt arbete framåt.
För mer information, vänligen kontakta Julia Salming på 076 346 88 31 eller julia.salming@headagent.se