Vi söker dig som vill arbeta som Supply Planner i ett spännande bolag som präglas av utveckling, innovation och tillväxt! I rollen som Supply Planner kommer du att arbeta nära ditt Supply chain team som idag består av fyra Supply Planners, en logistikutvecklare samt en administratör. Du jobbar som operativt ansvarig för påfyllning av produkter till centrallager, utifrån behovsmönster. Du driver lagerstyrning och optimerar produkttillgängligheten samt lageromsättningshastigheten, allt utifrån givna målsättningar. I rollen ingår även att analysera överlager, identifiera risker, starta och följa upp åtgärder. Tillsammans med kategoriorganisationen arbetar du proaktivt med revidering, kampanj och leverantörsuppföljning samt optimering av lagret. En viktig del är också att förmedla din kunskap kring Supply Chain till butiksledet. Du är även ansvarig för införtullning från 3:e land samt Norge och att matcha leverantörsfakturor från Asien. Då Synsam präglas av en entreprenöriell anda och kultur, ser vi gärna att du drivs och motiveras av utveckling och förbättringsarbete.
Rollen är en heltidsanställning med placering i Stockholm.