Nu söker vi en Shopper Insights Manager till avdelningen kategoriutveckling som tillhör affärsområdet Retail. Retail ansvarar för försäljning av Spendrups produkter till dagligvaruhandeln, servicehandeln och nya marknader. Organisationen består av ca 50 personer vilket omfattar kategoriutveckling, central kundförsäljning, säljkår, trade marketing och demand planning.
Kategoriutveckling är ett strategiskt viktigt område för både Spendrups och våra kunder. Vi är ett team av engagerade medarbetare som är redo att ta vår kategoriutveckling till nya höjder. Som Shopper Insights Manager kommer du att inta en central och avgörande roll i vårt team. Din uppgift är att förse oss med skarpa analyser och djupgående insikter som kommer att forma vårt erbjudande till våra kunder och göra det ännu mer attraktivt och konkurrenskraftigt. Du kommer att vara en viktig del av vårt tvärfunktionella team och arbeta nära våra kategorichefer, Key Account Managers, produktchefer och vår tradeavdelning.. Tillsammans kommer ni att skapa banbrytande strategier, kampanjer och lanseringar som sätter Spendrups i en klass för sig.
Det nya huvudkontoret på St. Eriksgatan i Stockholm är en inspirerande arbetsplats där kreativitet och innovation flödar fritt. Här kommer du att vara en del av ett team som strävar efter att vara bäst på det vi gör. Du rapporterar till Chef kategoriutveckling, Andreas Edhäll.